flyg fina fluga flyg

Ett tag sen jag skrev nu. I'm sorry, I know i suck. Nej men for real, jag vet inte vad jag ska skriva om heller så då är det ganska tråkigt att göra ett inlägg med massa blablabla.. 
Just nu sitter vi på svenskan och jobbar med vår bok som vi läser under 6 veckor eller något sånt. Är klaro ch inskickad så kollar på film istället. VÄRLDENS finaste film verkligen! I'm Sam heter den, titta på den!
 
Linnea är hos mig och ska vara här en vecka till, tiden har gått så fort och snart åker hon hem igen. 
Jag har fyllt år, hehe. Fick massa pengar som typ är slut, opps. Nej men har ganska mycket kvar ändå. Jag har skaffat glasögon och trivs jättebra'!
Jag har börjat övningskörao ch umgås med mina fina vänner!
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR